ادامه مطلب
بازسازی تجربه مشتری (CX) در شرکتهای صنعتی: از مناقصه تا خدمات پس از فروش

مقدمه در بازارهای صنعتی، فروش صرفاً معاملهٔ یکبار نیست؛ رابطهای طولانیمدت با مشتریان عمده وجود دارد. تجربه مشتری (Customer Experience) در این حوزه شامل مراحل فنی، قراردادی، لجستیک و خدمات پس از فروش میشود. بازسازی CX میتواند نقطهٔ تمایز رقابتی قوی برای شرکتهای صنعتی فراهم کند. چرا CX در صنعتی مهم است؟ قراردادهای بلندمدت و تکرارشونده ارزش افزوده دارند. مشتریان صنعتی تصمیمگیرندگان فنی و اقتصادی هستند؛ تجربهٔ مطمئن و پیشبینیپذیر …















