ادامه مطلب
برندینگ بینالمللی برای شرکتهای صنعتی: ورود به بازار خارجی و چالشهای محلیسازی

مقدمه ورود به بازارهای خارجی برای شرکتهای صنعتی فرصت عظیمی است اما بدون استراتژی محلیسازی (localization) و درک بازار مقصد، تلاشها اغلب بیثمر است. برندینگ بینالمللی شامل همراستاسازی پیام، انطباق فنی، و بستن قراردادهای لجستیکی و خدماتی است. چرا برندینگ بینالمللی متفاوت است؟ زبان و لحن متفاوت است (technical vs commercial) استانداردها و قوانین محلی متفاوتند (certifications, safety) شیوهٔ تصمیمگیری مشتریان و کانالهای توزیع فرق میکند تفاوتهای فرهنگی در …























