تصور کنید در آستانة یکی از بزرگترین قراردادهای کاریتان قرار دارید. جلسهای مهم در پیش است و شما میبایست پیشینه، موفقیتها و چشمانداز فعالیتهایتان را به بهترین شکل آماده معرفی کنید. در چنین مواقعی شما حتماً از پیش، مدتها به آنچه در این جلسه خواهد گذشت فکر میکنید و تلاش میکنید درباره جزء جزء آن بهترین تصمیمها را بگیرید.
توجه بهظاهر و پوشش بخش مهمی از آمادگی برای این جلسه است؛ اما از آن مهمتر نحوه ارائه محتوایی است که قرار است توسط شما به مشتری انتقال یابد. کارنامه عملکرد شرکت شما میتواند در به شکلهای مختلفی عرضه شود؛ از طریق گفتار، بهوسیله بروشورهای حوصلهسربر و قدیمی و یا در قالب یک فیلم کوتاه و جذاب.
از بین تمامی راههای گفتهشده، روشی که از عنصر تأثیرگذاری بیشتری برخوردار است نمایش فیلمهای صنعتی است. با ساخت فیلم صنعتی شما میتوانید ظرف مدت کوتاهی، مشتری را با تمام نقاط قوت و امتیازات شرکت یا کارخانه خود آشنا کنید. بسیاری از ویژگیهایی که هرگز با استفاده از کلام و یا متن نمیتواند بهدرستی به مخاطب منتقل شود، از طریق تصویر میتواند به مجابکنندهترین شکل ممکن، بیننده را با خود همراه کند.
کارخانهها و کارگاهها، مجموعههای صنعتی و پالایشگاهی، خطوط تولید و بنگاههای واردات و صادرات، همه از گروههایی هستند که میتوانند با ساخت فیلم صنعتی و یا ساخت تیزر تبلیغاتی، مشتریان بالقوه را هرچه بیشتر با فضای کار و نکات برجسته فعالیت خود آشنا کنند.
ساخت فیلم صنعتی میتواند نام، هویت برند و مجموعه شما را با شتابی بیسابقه گسترش دهد. یک فیلم صنعتی میتواند در جلسات مجمع سالیانه، هنگام عقد قراردادهای جدید، برای جذب سرمایهگذار جدید و از همه مهمتر برای پخش در نمایشگاههای بینالمللی پخش شود.
فرصتها کوتاهاند. درست تصمیم بگیریم.